Katy Perry

Beschikbare tickets

Het aanbod betreft doorverkochte tickets en op de tickets is 100% aankoopgarantie van toepassing. Eventuele zitplaatsen zijn bij elkaar. Max. 4 zitplaatsen zijn gegarandeerd naast elkaar. De rij- en stoelnummers zijn nog niet bekend en de rangindeling is conform de rangindeling van de organisatie. De nominale waarde van deze tickets is van € 49,50 tot € 71,50. Prijzen zijn exclusief € 15,- service- en verzendkosten per boeking.


Beschikbare Katy Perry Tickets
Categorie Prijs  
Staanplaatsen Zaal Zo 27-05-2018 20:00 E-ticket E-Ticket snelle verzending Aanbiedingen 109 nu € 89.00 Bestel
Tweede Ring Korte Zijde Zo 27-05-2018 20:00 89.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Vakken 206-209 Zo 27-05-2018 20:00 89.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Vakken 201/214 Zo 27-05-2018 20:00 89.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Tweede Ring Lange Zijde Zo 27-05-2018 20:00 109.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Vakken 211-213 Zo 27-05-2018 20:00 109.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Vakken 202-204 Zo 27-05-2018 20:00 109.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Eerste Ring Korte Zijde Zo 27-05-2018 20:00 115.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Vakken 105-108 Zo 27-05-2018 20:00 115.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Vakken 101/112 Zo 27-05-2018 20:00 115.00

Deze tickets zijn op dit moment niet beschikbaar. Kies indien mogelijk voor een andere categorie of ontvang het Ticket News als deze tickets beschikbaar zijn!

Meld hier aan voor het Ticket News!

Ticket News

Meld u aan voor het Ticket News van TicketTribune. U ontvangt automatisch een e-mail als er weer tickets beschikbaar zijn.


Eerste Ring Lange Zijde Zo 27-05-2018 20:00 119.00 Bestel